• Ο Δήμος Στροβόλου στη προσπάθεια να βελτιώσει την υπηρεσία του προς τους Δημότες, παρέχει τη δυνατότητα μέσω της πιο κάτω φόρμας, να προχωρήσουν σε ανανέωση/αλλαγή των φορολογικών τους στοιχείων με στόχο την ενημέρωση του μητρώου του Δήμου, αλλά και τη σωστή μελλοντική φορολόγηση.

    Τα πεδία που σημειώνονται με αστερίσκο(*) είναι υποχρεωτικά.
  • Επισύναψη δικαιολογητικών:
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Ο Δήμος δεσμεύεται ότι θα τηρεί τα προσωπικά σας στοιχεία αποκλειστικά για δική του χρήση και θα παραμένουν εμπιστευτικά.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Επιπρόσθετα οι αλλαγές μπορούν να υποβληθούν ως πιο κάτω:

Δια χειρός στον Κλάδο Φορολογιών, Μεσοπάτωμα, Γραφείο 50
Μέσω του τηλεομοιότυπου: 22 470550
Μέσω του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου: ggeorgiou@strovolos.org.cy

Ο αιτητής θα πρέπει μαζί με το Έντυπο Υποβολής Αλλαγής να υποβάλει τις απαραίτητες Βεβαιώσεις/Πιστοποιητικά,

ανάλογα με το λόγο που υποβάλλεται η ένσταση, όπως:

  • Βεβαίωση Σύνταξης από Συνεργατικά Πιστωτικά Ιδρύματα ή Εμπορικές Τράπεζες ή από τις Κοινωνικές Ασφαλίσεις
  • Βεβαίωση/ Πιστοποιητικό Φοίτησης
  • Βεβαίωση Ανεργίας
  • Βιβλιάριο/Ταυτότητα Πολυτέκνων 4 παιδιά και άνω
  • Βεβαίωση με καθορισμό Ποσοστού Αναπηρίας
  • Πιστοποιητικό Διαζυγίου
  • Πιστοποιητικό Θανάτου
  • Πιστοποιητικό Λήπτη ΕΕΕ

Ο ΑΔΤ προσκομίζεται μόνο για την πιστοποίηση στοιχείων του ενιστάμενου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στον κλάδο Φορολογιών στα τηλέφωνα: 22470384, 22470386, 22470387, 22470388