• Ο Δήμος Στροβόλου στη προσπάθεια να βελτιώσει την υπηρεσία του προς τους Δημότες, παρέχει τη δυνατότητα μέσω της πιο κάτω φόρμας, να προχωρήσουν σε υποβολή ένστασης ή ανανέωση/αλλαγή των φορολογικών τους στοιχείων με στόχο την ενημέρωση του μητρώου του Δήμου, αλλά και τη σωστή μελλοντική φορολόγηση.

    Τα πεδία που σημειώνονται με αστερίσκο(*) είναι υποχρεωτικά.
  • Επισύναψη δικαιολογητικών:
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Drop files here or
  • Ο Δήμος δεσμεύεται ότι θα τηρεί τα προσωπικά σας στοιχεία αποκλειστικά για δική του χρήση και θα παραμένουν εμπιστευτικά.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Επιπρόσθετα οι αλλαγές μπορούν να υποβληθούν ως πιο κάτω:

Δια χειρός στον Τομέα Φορολογιών, Μεσοπάτωμα, Γραφείο 50
Μέσω του τηλεομοιότυπου: 22 470550
Μέσω του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου: ggeorgiou@strovolos.org.cy

O αιτητής θα πρέπει μαζί με το «Έντυπο υποβολής ένστασης» να υποβάλει τα απαραίτητα πιστοποιητικά/έγγραφα, αναλόγως με τον λόγο της ένστασης, σύμφωνα με την Ανακοίνωση.

Ο ΑΔΤ προσκομίζεται μόνο για την πιστοποίηση στοιχείων του ενιστάμενου.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε με τους αρμόδιους λειτουργούς στα τηλέφωνα: 22470384, 22470386, 22470387, 22470388 και 22470402 κατά τις ώρες 11:30-15:00.